Grupa Muszkieterów, powiększyła się o dwie nowe placówki oraz ponownie uruchomiła swój sklep w Iławie. Czytaj więcej »
Grupa Muszkieterów, powiększyła się o dwie nowe placówki oraz ponownie uruchomiła swój sklep w Iławie. Czytaj więcej »
Po trzech miesiącach rozmów Bakalland objął 70 proc. udziałów w spółce Gardenia, zajmującej się skupem, przetwarzaniem i sprzedażą do klientów przemysłowych owoców miękkich. Czytaj więcej »
W dniach 23-24 kwietnia 2009 r. w Krakowie odbywa się IX edycja Kongresu „Programy Lojalnościowe". Konferencja jest jednym z największych spotkań zrzeszających specjalistów w budowaniu lojalności konsumentów. Srebrnym sponsorem i jednym z kluczowych ekspertów konferencji, organizowanej przez Informedia Polska, jest grupa LaSer Polska. Czytaj więcej »
W Ministerstwie Gospodarki trwają prace nad zmianami, które pozwolą znieść kolejne ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej. Czytaj więcej »
Wskaźnik bieżącego klimatu koniunktury opracowany przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową wyniósł w marcu -19,6 punktu wobec -39,6 w lutym. Oceny koniunktury polepszyły się we wszystkich badanych sektorach. W handlu i usługach oraz w przemyśle oczekiwania są dużo lepsze niż w pierwszych dwóch miesiącach roku. Czytaj więcej »
25 tysięcy maszynek Xtreme3 - tyle sampli każdego miesiąca, począwszy od 1 kwietnia br. rozdaje przyszłym ojcom marka Wilkinson. Paczkę „Chłopiec czy dziewczynka" rodzice otrzymują podczas ostatniego USG, na którym określana jest płeć dziecka. Marka Wilkinson, włączając się w tę inicjatywę, chce symbolicznie podkreślić rolę ojca w kształtowaniu... Czytaj więcej »
Ekspansja marki piwa Łomża rozpoczęła się już na dobre. Wspierana jest przez agresywną kampanię reklamową pod hasłem „Łomża dla spragnionych", którą rozpoczęła kampania teaserową, wykorzystująca intrygujące zwiastuny na nośnikach reklamy zewnętrznej. Dodatkowo w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych,... Czytaj więcej »
Czas emisji reklamy piwa w telewizji zostanie skrócony w ciągu doby z ośmiu godzin do siedmiu - to efekt przyjętego przez Radę Ministrów wczoraj projektu nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Czytaj więcej »
Nowa akcja „Tesco dla szkół" 2009 przyjęła formułę konkursu ekologicznego pt. „Dbajmy o środowisko - to takie proste!" Konkurs skierowany jest do uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów i składa się z 2 etapów: wojewódzkiego i ogólnopolskiego finału konkursu. Czytaj więcej »
W pierwszym kwartale 2009 roku przychody ze sprzedaży Nestle obniżyły się o 2,1 proc. Czytaj więcej »
Z okazji Dnia Ziemi Carrefour Polska wraz z uczniami szkół podstawowych organizuje w dniu 22 kwietnia akcję sadzenia drzew. Zgodnie z hasłem tegorocznej edycji wydarzenia „Z energią chrońmy klimat", firma promuje proekologiczne postawy oraz uczy młodych ludzi odpowiedzialności za otaczający nas świat. Czytaj więcej »
Marka Carlsberg 29 kwietnia b.r. rozpoczyna ogólnopolską akcję konkursową w wybranych sklepach sieci Carrefour pod hasłem „Carlsberg - Carrefour Finał Pucharu UEFA". Czytaj więcej »
Jak donosi BBC, GlaxoSmithKline, brytyjski gigant branży farmaceutycznej w ramach umowy zapłaci Stiefel Laboratories 2,9 mld dolarów w gotówce za 100 proc. jej udziałów. Czytaj więcej »
W minionym roku Tesco, drugi europejski detalista, zanotowało najmniejszy wzrost zysku od 15 lat. Zysk netto brytyjskiej spółki wzrósł w roku rozrachunkowym kończącym się 28 lutego o 1,7 proc. do 2,16 mld GBP. Analitycy prognozowali, że będzie o 100 mln GBP wyższy. Ostatni raz Tesco notowało gorszą dynamikę zysku w 1994 roku, kiedy spadł on o 24 procent. Czytaj więcej »
Niektóre młode mamy, zaskoczone przedwczesnym porodem, nie zdołały na czas zaopatrzyć się w produkty niezbędne do pielęgnacji - pieluszki, chusteczki nawilżane. Inne, w ferworze obowiązków związanych z opieką nad maleństwem, miały problem ze zrobieniem tradycyjnych zakupów w supermarkecie, a ilość codziennie zużywanych pieluszek była ogromna. Czytaj więcej »
Nowe centrum rozrywkowo-handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej powoli finiszuje i przygotowuje się do otwarcia, które nastąpi 20 maja. Galeria będzie zlokalizowana w południowej części miasta w niedalekiej odległości od obwodnicy i dróg prowadzących w stronę Żywca i Szczyrku. Czytaj więcej »
Prymat, polski producent przypraw przejął kolejne 25 proc. udziałów w firmie SMAK i aktualnie w 100 proc. kontroluje spółkę działającą na rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego. W najbliższym czasie inwestycje w firmie SMAK wyniosą około 10 milionów złotych. Czytaj więcej »
Mimo wzrostu stawek akcyzy sprzedaż wyrobów spirytusowych, wina i piwa w ciągu najbliższych kilku lat będzie rosła - podaje eGospodarka.pl. Czytaj więcej »
Franczyzowa sieć sklepów SPAR powiększy się w drugiej połowie maja o kolejną placówkę. Będzie ona zlokalizowana w miejscowości Brody. Obecnie sieć zrzesza 58 sklepów. Czytaj więcej »
Grupa Muszkieterów, która posiada obecnie 196 sklepów, powiększyła się o dwie nowe placówki, co w sumie daje liczbę siedmiu nowo otwartych sklepów od początku tego roku. Czytaj więcej »
Do końca roku Wawel SA planuje powiększyć sieć sklepów do około 15-20. Czytaj więcej »
W związku ze wzrastającym zainteresowaniem klientów marką własną Intermarche w 2009 roku planuje poszerzyć swoja ofertę o kolejne 200 produktów z tego segmentu. W tym miesiącu w sieci Intermarché pojawiły się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieniło szatę graficzną. Czytaj więcej »
Z dniem 27 kwietnia rusza nowa promocja Misie za misie. Na opakowaniach najpopularniejszych żelków Haribo pojawi się seria nalepek Akademii Misia Haribo. Czytaj więcej »
Na podstawie badań przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2009 roku przez Pentor niekwestionowanym liderem jest oranżada HELLENA, z kilkudziesięcioprocentową przewagą nad konkurencją. Czytaj więcej »
Jak wynika z najnowszego raportu CMR w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko spadła ze 113% w lutym do 109% w marcu. Czytaj więcej »
Największa sieć typu convenience w Polsce przekroczyła już 2000 sklepów. Żabka nr 2012 otworzona została w marcu 2009 w Siedlcach. Planowana jest dalsza ekspansja sieci, do końca tego roku powstanie kolejnych 200 placówek. Czytaj więcej »
Łomża Export i Strzelec Jasne Pełne otrzymały w jednym konkursie dwie najważniejsze nagrody w kategorii piw jasnych w grupie dolnej fermentacji: Złoty i Srebrny Medal Selection & Quality Awards. Oba medale w tej popularnej kategorii uważane są za jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży piwowarskiej. Czytaj więcej »
Tegoroczna edycja międzynarodowego konkursu „Produkt Roku - Wybór Konsumentów", została zorganizowana w Polsce po raz piąty. Całe przedsięwzięcie opiera się na przeprowadzonym na dużą skalę badaniu opinii publicznej. Na początku każdego roku, firma badawcza TNS OBOP na zlecenie organizatora konkursu, przeprowadza wśród 5000 konsumentów wywiad,... Czytaj więcej »
Rynkowy lider w produkcji masy makowej oraz czołowy importer i dystrybutor bakalii podpisał umowę na budowę nowego kompleksowego zakładu produkcyjno-magazynowego. Zgodnie z przewidywaniami, HELIO rozpocznie użytkowanie nowego obiektu już wiosną przyszłego roku. Dzięki przedmiotowej inwestycji Spółka zwiększy swoje moce podażowe oraz znacznie ograniczy dotychczasowe koszty... Czytaj więcej »
W tegorocznej walce o podium, w kategorii herbat owocowych, które pojawiły się na polskim rynku w roku 2008, zwyciężyła linia herbat Vitax Twoja Chwila. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Nowa współpraca z udziałem PointPack...
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie...
Największa oferta pakowanych ryb świeżych i owoców morza na...
Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni...
Krajowy System Kaucyjny otrzymała oficjalne zezwolenie od...
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do...
Danone debiutuje w nowej kategorii...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Do portfolio marki Kinley dołącza nowy, wyjątkowy wariant...
Vamos to zaproszenie do barwnego, pełnego życia świata...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...
Zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w...
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...